Διαφήμιση για το ελληνικό κρασί από το ΥΠΑΑΤ

Στην προβολή τηλεοπτικού μηνύματος για την ανάδειξη και προώθηση ελληνικών προϊόντων, προχωρά το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, μαζί με την «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ».

Αποτέλεσμα της συμφωνίας συνεργασίας που έχει υπογράψει ο Υπουργός κ. Τσαυτάρης με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» είναι ένα τηλεοπτικό μήνυμα που εγκρίθηκε από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης και προβάλλεται από όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής και τοπικής εμβέλειας, σε δημόσιους χώρους όπως αίθουσες αναμονής των αεροδρομίων, στα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και σε χώρους εστίασης.

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», που εθελοντικά στηρίζουν την προσπάθεια ανάκαμψης της χώρας, επικεντρώνουν τις δράσεις τους στην ανάδειξη των ποιοτικών προϊόντων της ελληνικής γης και θάλασσας και των ποιοτικών χαρακτηριστικών τους και την προώθησή τους στις μεγάλες καταναλωτικές αγορές.

 Το συγκεκριμένο μήνυμα αφορά στην προώθηση του ελληνικού κρασιού τόσο στην εγχώρια όσο και στις ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές, παρουσιάζοντας μια νέα εικόνα για το ποιοτικό, παραδοσιακό κρασί, στηρίζοντας έμπρακτα την εξωστρέφεια και συμβάλλοντας στο άνοιγμα νέων αγορών, ώστε η χώρα να αποκτήσει φήμη παραγωγής οίνου με ισχυρό, αναγνωρίσιμο brand.

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Αθανάσιος Τσαυτάρης δήλωσε: «Προχωράμε σε συμμαχίες με όλους τους ενδιαφερόμενους για την πρόοδο της γεωργικής παραγωγής, καθώς όλοι είμαστε στην ίδια πλευρά αυτής της μάχης. Καταβάλλουμε ιδιαίτερες προσπάθειες να στρέψουμε την παραγωγή μας σε μια γεωργία ποιότητας, σε μια γεωργία με ονομασία προέλευσης, με τη γεωγραφική της ένδειξη, παραγόμενη με βιολογικό τρόπο, μια γεωργία δηλαδή που σέβεται τους φυσικούς πόρους και αγωνίζεται για την αειφορία, μια γεωργία συνυφασμένη με την παράδοση και τον πολιτισμό μας και με τις παραγωγικές ιδιαιτερότητες (νησιωτικές, ορεινές κ.α.) του τόπου μας. Γιατί αυτά τα χαρακτηριστικά του είναι αυτά που ζητούν οι ντόπιοι και ξένοι καταναλωτές, άρα είναι το καλύτερο “διαβατήριό” τους».

 Πηγή: advertising.gr

Σχολιάστε