Εξώφυλλο Τεύχους 66 issuu link

66. Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2012

Το καλοκαίρι πέρασε και η ανάπαυλα που απολαύσαμε μας χαρίζει σίγουρα τη δυναμική για οργανωμένη και δημιουργική επιστροφή. Μια επιστροφή στον σκληρό και απαιτητικό αγώνα που καλούνται να δώσουν οι επαγγελματίες μπροστά στις προκλήσεις της εποχής.
Η σκληρή δουλειά και ο αγώνας είναι απαραίτητα για μια στρατηγική πορεία ανάκαμψης που αξιολογεί τα δεδομένα της εποχής και υπολογίζει τις τάσεις των καταναλωτών. Η στροφή στην παράδοση και οι προτροπές για επιστροφή στα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα είναι και πάλι “της μόδας”.
Τις περισσότερες φορές, συζητήσεις με θέμα την επιλογή και προτίμηση των ελληνικών προϊόντων έρχονται στην επικαιρότητα σε καιρούς δύσκολους, όταν τα περιθώρια στο εμπόριο και τις αγορές στενεύουν και τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης είναι πλέον ορατά. Κατά καιρούς, συχνό φαινόμενο αντιμετώπισης των οικονομικών δυσκολιών στην αγορά είναι τα σχέδια πανικού, τα μεγάλα λόγια και οι εξαγγελίες, τα οποία μόλις εμφανιστούν δείγματα ανάκαμψης, ξεχνιούνται και εγκαταλείπονται. Τέτοιες πρακτικές, χωρίς αμφιβολία, δεν επιτυγχάνουν και δεν μπορούν να “σηκώσουν” κύματα ανάπτυξης, ούτε να διεγείρουν ελπίδες προόδου. Για να γίνει αυτό απαιτείται σταθερή αφοσίωση και επιλογές χωρίς παρεκκλίσεις στα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.
Ο “Αρτοποιός και η δουλειά του” παρουσιάζει σ’ αυτό το τεύχος προϊόντα ζύμης που αποτελούν μέρος της καθημερινότητας των καταναλωτών καθώς και δραστηριότητες και προγράμματα για την ενίσχυση και την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της Αρτοποιίας και της Αρτοζαχαροπλαστικής. Παραθέτει άρθρα, επιστημονικές μελέτες και γνώμες για βιολογικά και νεοφανή – λειτουργικά τρόφιμα που κερδίζουν τον τελευταίο καιρό ολοένα και περισσότερο μερίδιο στην αγορά χάρη στο ιδιαίτερο βάρος που δίνουν στην υγιεινή και τα θρεπτικά συστατικά που εξασφαλίζουν με την παραγωγή και την κατανάλωσή τους. Επιπλέον, δημοσιεύει μια έρευνα που σκοπό έχει να πληροφορήσει τους επαγγελματίες για μεθόδους προώθησης και marketing μέσα από την εικόνα και την παρουσίαση των προϊόντων τους.
Υπάρχει δυναμική δράση και αισιοδοξία για τη νέα εποχή που ανοίγεται μπροστά μας. Ας τη διατηρήσουμε αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα εργαλεία που προτείνει ο “Αρτοποιός και η δουλειά του”!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.