issuu link

69. Μάρτιος – Απρίλιος 2013

Έρευνα της MARC, που έγινε για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, έδειξε κάθετη πτώση στην αγορά του ψωμιού με το 22,9% των καταναλωτών να δηλώνει πως μείωσε την κατανάλωση του ψωμιού λόγω οικονομίας. Τη δύσκολη κατάσταση επιβεβαιώνουν και οι μαρτυρίες των αρτοποιών, όπου 9 στους 10 αναφέρουν πτώση του τζίρου σε σχέση με πέρσι με τη σχετικά μεγαλύτερη μείωση τζίρου να καταγράφεται στα αρτοσκευάσματα και στα προϊόντα ζαχαροπλαστικής. Σχετική μείωση της τάξης του 5,3% καταγράφεται στους καθημερινούς αγοραστές του ψωμιού, ενώ αύξηση 4% παρατηρείται σε όσους αγοράζουν ψωμί μία με δύο φορές την εβδομάδα.

Το 89,8% των καταναλωτών δηλώνει ότι οι φούρνοι της γειτονιάς προσφέρουν καλύτερης ποιότητας ψωμί σε σχέση με αυτό που διαθέτουν τα super markets. Το 6,6% θεωρεί ότι δε διαφέρουν ιδιαίτερα σε ποιότητα και μόνο το 3,7% θεωρεί ότι στα Super Markets βρίσκεις καλύτερο ψωμί. Η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν γνωρίζει αν το ψωμί που ψήνεται στα Super Markets είναι φρέσκο ή κατεψυγμένο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η διάθεση κατεψυγμένου ή προψημένου ψωμιού φαίνεται να αποτελεί σοβαρό αντικίνητρο αγοράς από τα σημεία πώλησης που το διαθέτουν. Για τον λόγο αυτό η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος προμηθεύει τα μέλη της με το σήμα του κλάδου που φέρει το μήνυμα “Εδώ ζυμώνεται, εδώ ψήνεται”. Περισσότεροι από 9 στους 10 αρτοποιούς κρίνουν θετικά αυτή την πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας και πιστεύουν ότι θα συμβάλει σημαντικά στην ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού αλλά και στην αύξηση του μεριδίου της πίτας των αγορών υπέρ των αρτοποιείων. Εν μέσω ερευνητικών αποτελεσμάτων με απαισιόδοξη γραφή και διανύοντας την πιο δύσκολη φάση της οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει τη χώρα μας αλλά και όλη την Ευρώπη, ο λαός μας προετοιμάζεται για μία από τις σημαντικότερες εορτές της Χριστιανοσύνης. Η γιορτή του Πάσχα είναι ταυτόχρονα απαιτητική για την παραγωγική και την εμπορική δραστηριότητα των επαγγελματιών. Είναι μια σημαντική ευκαιρία για κινητοποίηση των επαγγελματιών και ανταπόκριση των καταναλωτών, μια ανάσα οικονομικής ανάκαμψης.

Σ’ αυτό το τεύχος παρουσιάζουμε τη δραστηριότητα του κλάδου όπως καταγράφηκε στις διεθνείς εκθέσεις το τελευταίο διάστημα, δίνουμε νέες προτάσεις και σύγχρονες ιδέες για το μοντέρνο και λειτουργικό κατάστημα και αναλύουμε τις λεπτομέρειες της νέας υγειονομικής νομοθεσίας που πρέπει να γνωρίζουν όλες οι επιχειρήσεις.

Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.