Η Puratos είναι ένας διεθνής όμιλος που προσφέρει μια πλήρη γκάμα καινοτόμων προϊόντων, πρώτων υλών και εμπειρία εφαρμογών στους τομείς της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής και της σοκολατοποιίας. Μετατρέποντας τις τεχνολογίες και εμπειρίες για τα τρόφιμα, από τις διάφορες κουλτούρες ανά τον κόσμο, σε νέες ευκαιρίες, βοηθά τους πελάτες της να πετύχουν καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Στόχος της Puratos είναι να εξασφαλίσει ότι οι πελάτες της «θα έχουν το κεφάλι τους ήσυχο». Χάρη στην παγκόσμια παρουσία της και την εμπειρία της από τους διάφορους πολιτισμούς, αποτελεί πηγή δημιουργικότητας και νέων ιδεών, προσφέροντας παράλληλα τις καλύτερες δυνατές ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης. Η Puratos καινοτομεί για ακόμα μια φορά, πηγαίνοντας κόντρα στις δυσμένειες της εποχής. Σε συνεργασία με την Bakeronline, εγκαινιάζουν μια νέα πλατφόρμα υπηρεσιών αποκλειστικά για αρτοποιούς και ζαχαροπλάστες που στόχο έχει να αυξήσει τις πωλήσεις των επαγγελματιών, δημιουργώντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων. Ο Αντώνης Σαλεβουράκης, Γενικός Διευθυντής της Puratos Ελλάς ΑΕΒΕ, μιλά γι’ αυτό το νέο εγχείρημα στο περιοδικό ΑΡΤΟΠΟΙΟΣ-ΒΑΖ.

Πείτε μας λίγα λόγια για την Online πλατφόρμα Bakeronline και πως αυτή μπορεί να βοηθήσει τα αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία;

H Puratos, κορυφαίος προμηθευτής συστατικών για τους τομείς της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής και της σοκολατοποιίας, σε αποκλειστική συνεργασία με τη βελγική πλατφόρμα υπηρεσιών Bakerοnline, δίνει τη δυνατότητα σε πελάτες της και όχι μόνο να δημιουργήσουν έναν εξατομικευμένο διαδικτυακό ιστότοπο πωλήσεων αλλά και να θέσουν σε λειτουργία την πλατφόρμα του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Αυτή η καινοτόμος υπηρεσία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για αρτοποιούς και ζαχαροπλάστες και έχει στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις, παρέχοντας εναλλακτικές λύσεις στη διάθεση των προϊόντων και καλύτερη εξυπηρέτηση στον τελικό καταναλωτή.

Πως προέκυψε η συνεργασία της Puratos με την Bakeronline;

Η συνεργασία της Puratos με την Bakeronline προέκυψε ως απάντηση από την πλευρά των καταναλωτών για online αγορές που σημειώνονται τους τελευταίους μήνες, λόγω της πανδημίας, ενώ φαίνεται ότι θα συνεχισθούν εντονότερα το επόμενο διάστημα. Στην Ελλάδα το τελευταίο διάστημα οι online αγορές έχουν εντυπωσιακή αύξηση ενώ η πρόβλεψη είναι να έχουν μια άνοδο της τάξεως του 30% σε σχέση με το 2019. Μερικοί από τους λόγους που έχουν βοηθήσει στην άνοδο των πωλήσεων μέσω διαδικτύου είναι η ασφάλεια των συναλλαγών, η ταχύτητα, η ευκολία με δεδομένο ότι ο καταναλωτής μπορεί όποια στιγμή θελήσει να παραγγείλει προϊόντα και η συμμόρφωση με τις οδηγίες για κοινωνική απόσταση.

Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσει ένας επαγγελματίας αρτοποιός – ζαχαροπλάστης για να δημιουργήσει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα στην πλατφόρμα Bakeronline;

Η δημιουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος μπορεί να είναι μια πρόκληση από μόνη της, καθώς απαιτεί χρόνο, τεχνικούς πόρους, εξειδικευμένες γνώσεις και αρκετά χρήματα. Η Puratos και η Bakerοnline έρχονται να κατευθύνουν τους επαγγελματίες του χώρου και να κάνουν τη διαδικασία πιο εύκολη.

Τα αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία που επιθυμούν να δημιουργήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα – ανεξάρτητα αν συνεργάζονται ήδη με την εταιρεία ή όχι – χρειάζεται απλά να έρθουν σε επικοινωνία με την Puratos Ελλάς μέσω email στη διεύθυνση [email protected] ή στα τηλέφωνα 2262032407 & 9 και να δηλώσουν την επιθυμία να έχουν πρόσβαση στη νέα υπηρεσία.

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθεί ο πελάτης για την online παραγγελία του και πόσο εύχρηστη είναι αυτή η εφαρμογή για τον μέσο καταναλωτή;

Μέσω της Bakeronline, οι καταναλωτές μπορούν να δουν ανά πάσα στιγμή τα διαθέσιμα προϊόντα, να υποβάλλουν παραγγελίες 24/7 και να ενημερώνονται σχετικά με το χρόνο και τον τρόπο παράδοσης των παραγγελιών.

Η διαχείριση όλων των πληρωμών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε ηλεκτρονικά, μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε τοις μετρητοίς ή ακόμα και στο κατάστημα, με την επίδειξη του αριθμού παραγγελίας στον υπάλληλο, μειώνοντας αισθητά το χρόνο παραμονής σε αυτό, ενώ παραλαβή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από το κατάστημα είτε με παράδοση στο σπίτι.

Τι περιλαμβάνει η υποστήριξη που παρέχει η Puratos σε έναν αρτοποιό – ζαχαροπλάστη που θέλει να δημιουργήσει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα;

Η Puratos Ελλάς θέτει στη διάθεση των επαγγελματιών του κλάδου κατάλληλα εκπαιδευμένο και εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο θα τους κατευθύνει στην ένταξη στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Bakeronline, δωρεάν, για το πρώτο τρίμηνο.

Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός εξατομικευμένου ηλεκτρονικού καταστήματος με 20 προϊόντα, μεθόδους ηλεκτρονικής πληρωμής, λογισμικό για ρύθμιση αυτόματης εκτύπωσης στο κατάστημα, ομάδα υποστήριξης και ένα πακέτο προώθησης της νέας υπηρεσίας εντός του καταστήματος και όλα αυτά χωρίς καμία αμοιβή-προμήθεια για την Puratos Ελλάς.

Μετά το ΔΩΡΕΑΝ δοκιμαστικό τρίμηνο οι πελάτες μπορούν είτε να συνεχίσουν με τον ίδιο αριθμό προϊόντων είτε με μια ευρύτερη γκάμα και ένα μικρό αναλογικά μηνιαίο ποσό ως κόστος για τη λειτουργία της πλατφόρμας.  Επίσης δεν έχουν καμία υποχρέωση σε περίπτωση που θέλουν να αποχωρήσουν μετά το πρώτο δωρεάν τρίμηνο.

Τι συμμετοχή έχει η πλατφόρμα Bakeronline μέχρι σήμερα, στις χώρες που είναι διαθέσιμη και τι εντυπώσεις αφήνει στους χρήστες της;

Η αμεσότητα και απλότητα της πλατφόρμας είναι το χαρακτηριστικό της πλεονέκτημα. Ο καταναλωτής μπορεί να κάνει αναζήτηση σε μια πλατφόρμα που περιέχει καταστήματα ΜΟΝΟ αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής γεγονός που τον βοηθάει να επικεντρωθεί σε ότι τον ενδιαφέρει, όπως να αγοράσει ένα χωριάτικο ψωμί, το αγαπημένο του κέικ ή μια απολαυστική τούρτα. Η πλατφόρμα ξεκίνησε πριν δυο χρόνια στο Βέλγιο και σημείωσε αλλά και σημειώνει επιτυχία μεταξύ των καταναλωτών ενώ και άλλες χώρες τόσο Ευρωπαϊκές όσο και από άλλες ηπείρους ενστερνίζονται τις online δραστηριότητες πωλήσεων. Μέχρι σήμερα αριθμεί 16 χώρες μεταξύ των οποίων, εκτός από το Βέλγιο, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία κ.λ.π. Σημαντική παρατήρηση από τη μέχρι σήμερα λειτουργία της πλατφόρμας είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές «βάζουν στο καλάθι τους» περισσότερα προϊόντα σε σχέση με την επίσκεψή τους σε ένα φυσικό κατάστημα.

Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον αυτής της πλατφόρμας, μετά το τέλος του κορονοϊού;

Οι επιχειρήσεις αναζητούν νέους τρόπους να διατηρήσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους, ειδικά μετά την εμφάνιση της πανδημίας. Στο παρελθόν, η ηλεκτρονική παραγγελία δεν επιλεγόταν εύκολα από τους καταναλωτές, επειδή προτιμούσαν μια πιο φυσική και αξιόπιστη εμπειρία αγοράς.
Πλέον έχει σημειώσει σημαντική άνοδο σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Λαμβάνοντας υπόψη την ευκολία που τη χαρακτηρίζει, ένας σημαντικός αριθμός των καταναλωτών που την επιλέγουν λόγω της παρούσας κατάστασης, θα συνεχίσει να την προτιμάει, ακόμη και όταν η πανδημία υποχωρήσει. Επιπλέον, οι διαδικτυακοί ιστότοποι πωλήσεων είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους προσεγγίζοντας περισσότερους πελάτες. Αξιολογώντας τα στατιστικά, προβλέπουμε μια μακροπρόθεσμη αύξηση της χρηστικότητας της Online πλατφόρμας Bakeronline, τόσο από τη μεριά των καταναλωτών, όσο και από τη μεριά των επαγγελματιών.

(Visited 65 times, 1 visits today)