Η πολυετής εμπειρία, η τεχνογνωσία και η ευελιξία παραγωγής έχουν τοποθετήσει τη Fama Food Service χρόνια τώρα ψηλά στην προτίμηση των επαγγελματιών του χώρου. O Marketing Manager της εταιρείας, κ. Κωνσταντίνος Κουτσοκώστας, μιλά στον ΑΡΤΟΠΟΙΟ-ΒΑΖ για τη φιλοσοφία της FAMA Food Service, τους στόχους και τα προϊόντα της.

Πείτε μας λίγα λόγια για τη FAMA Food Service. Πώς ξεκίνησε η εταιρεία και τι είναι αυτό που την κρατά ψηλά όλα αυτά τα χρόνια;

Η FAMA Food Service ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1996, προσφέροντας στους επαγγελματίες της αγοράς τροφίμων Α΄ ύλες αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής και παγωτού.

Αποστολή μας είναι να προσφέρουμε καθημερινά και υπεύθυνα στους πελάτες μας προϊόντα υψηλής ποιότητας και να αυξάνουμε τα μερίδιά μας σε κάθε κατηγορία προϊόντων, στην οποία δραστηριοποιούμαστε. Ταυτόχρονα, επιδιώκουμε να διατηρούμε αναλλοίωτη τη φιλοσοφία που μας διακατέχει, επενδύοντας στο υψηλό επίπεδο ποιότητας παρεχομένων προϊόντων, στην πλήρη υποστήριξη και τεχνογνωσία όλων των προϊόντων και των εφαρμογών τους, στην απόλυτη ανταγωνιστικότητα τιμών προς όφελος όλων των πελατών, στην αφοσίωση για την ικανοποίηση του πελάτη, τον οποίο αντιμετωπίζουμε ως συνεργάτη, στη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη της τεχνογνωσίας και των νέων προϊόντων, χτίζοντας με αυτόν τον τρόπο διαρκείς και ειλικρινείς σχέσεις εμπιστοσύνης – συνεργασίας και αξιοπιστίας.

Ποια είναι τα προϊόντα της εταιρείας και τι τα ξεχωρίζει από αντίστοιχα άλλων εταιρειών;

Με την ανάπτυξη που παρουσιάζει η FAMA Food Service τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων, ικανό να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του επαγγελματία αρτοποιού και ζαχαροπλάστη.

Για εμάς, τα προϊόντα αποτελούν λύσεις και εργαλεία στα χέρια των πελατών μας, τα οποία τους βοηθούν να δημιουργούν τελικά παρασκευάσματα τα οποία προσαρμόζονται στα δεδομένα της κάθε εποχής, εξασφαλίζοντάς τους το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που επιθυμούν.

Πως προσεγγίζετε τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη που απευθύνεται σε εσάς για να προμηθευτεί τα προϊόντα σας;

Κάθε πελάτης έχει τις δικές του ανάγκες, τον δικό του τρόπο εργασίας, τον οποίο σεβόμαστε και στον οποίο προσαρμοζόμαστε απόλυτα. Με τη βοήθεια του τμήματος πωλήσεων και του τμήματος R&D (Research and Development) της FAMA Food Service στεκόμαστε δίπλα στον πελάτη, προτείνοντάς του λύσεις και ιδέες, εξειδικευμένες για τις ανάγκες της επιχείρησής του. Η ευελιξία αυτή που διαθέτουμε, μας επιτρέπει να εξατομικεύουμε την παραγωγή των προϊόντων, καλύπτοντας κάθε λύση ξεχωριστά.

Από τη μία υπάρχει το παραδοσιακό, από την άλλη οι σύγχρονες τάσεις που συνεχώς αλλάζουν και μαζί τους και οι προτιμήσεις πελατών και καταναλωτών. Εσείς πως λειτουργείτε σε αυτό το πλαίσιο;

Ζούμε σε μία εποχή όπου το περιβάλλον είναι άκρως δυναμικό και οι τάσεις αλλάζουν διαρκώς. Με τη βοήθεια των συνεργατών μας από το εξωτερικό και του τμήματος R&D της εταιρείας μας, στοχεύουμε στην αρμονική σύμπραξη του παραδοσιακού με το καινούριο. Το παραδοσιακό πλέον δεν θεωρείται ‘ντεμοντέ’, αλλά οδηγός για το μέλλον και εμείς προσπαθούμε να χτίζουμε πάνω σε αυτό.

Ο ανταγωνισμός που υπάρχει στην αγορά είναι μεγάλος. Πως επιβιώνετε και πετυχαίνετε σε ένα τέτοιο περιβάλλον;

Ο ανταγωνισμός μας κρατάει σε εγρήγορση και μας δίνει κίνητρο να βελτιωνόμαστε διαρκώς και να μην εφησυχάζουμε. Άλλωστε η πορεία των τελευταίων χρόνων μας δείχνει το δρόμο για το μέλλον. Αυτή την στιγμή η FAMA Food Service, σύμφωνα με επίσημες μελέτες, είναι η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία στον τομέα που δραστηριοποιούμαστε και είμαστε πολύ περήφανοι γι’αυτό, καθόσον είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και προσπάθειας.

Ποια είναι τα απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να έχει μία εταιρεία για να πετύχει και να ξεχωρίσει;

Όπως γνωρίζετε, η επιτυχία της στιγμής δεν αποτελεί εγγύηση για το μέλλον και με αυτό το δεδομένο πρέπει να λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Η εφήμερη επιτυχία δεν μπορεί να στηρίξει τη λειτουργία μίας επιχείρησης. Απεναντίας χρειάζεται πίστη, όραμα, γερές βάσεις, εκπαίδευση και ομαδικό πνεύμα. Οι εταιρείες στηρίζονται στους ανθρώπους τους και οι επιτυχημένες εταιρείες στο ανθρώπινο δυναμικό που θα νιώσει μέρος της εταιρικής κουλτούρας και της εταιρικής προόδου.

Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για εσάς, ως εταιρεία, στην ελληνική αγορά;

Έχοντας καταφέρει να ξεπεράσουμε τα δύσκολα χρόνια της κρίσης στην Ελλάδα, πλέον κοιτάμε το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Η πρόκληση για εμάς στην FAMA Food Service είναι διπλή: να αυξήσουμε τα μερίδιά μας στην αγορά, αναφορικά με τις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιούμαστε και παράλληλα να αυξήσουμε τη συνολική πίτα της αγοράς, προσφέροντας νέα προϊόντα, ιδέες και υπηρεσίες.

Ποιοι είναι οι επιχειρηματικοί στόχοι της FAMA Food Service για το μέλλον;

Στη FAMA Food Service στοχεύουμε στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και στην παραγωγή νέων προϊόντων σύμφωνα με τις αυξανόμενες απαιτήσεις των εποχών. Επιπλέον, επιθυμούμε να αυξάνουμε διαρκώς τα μερίδια αγοράς με ταυτόχρονη ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτικού κοινού, τη γρήγορη, αποδοτική και την φιλική εξυπηρέτησή του. Παράλληλα, προσπαθούμε για τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού μας και τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας του.

Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι αν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ B2C και B2B Μάρκετινγκ, η εμπειρία μας έχει διδάξει ότι παράλληλα είναι πολλές και οι ομοιότητές τους και γι’ αυτό το λόγο στη FAMA Food Service εφαρμόζουμε σύγχρονες μεθόδους B2C Μάρκετινγκ, με σκοπό να ενεργοποιήσουμε το ενδιαφέρον των καταναλωτών προς όφελος των πελατών μας.

Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Φάρσαλα. Ακολούθως, πραγματοποίησα προπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη και συνέχισα με το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών MBA (Master in Business Administration) του ίδιου Πανεπιστημίου, αποφοιτώντας με βαθμό άριστα.

Μετά το πέρας των σπουδών μου, εργάστηκα στην Coca Cola 3 Έψιλον, όπου παρέμεινα 4 χρόνια ως υπεύθυνος ανάπτυξης μεγάλων πελατών, ενώ παράλληλα ανέλαβα το Project Rebranding του προϊόντος Frulite.

Από το έτος 2014 βρίσκομαι στην εταιρεία FAMA Food Service ως Marketing Manager, κατέχοντας παράλληλα τις θέσεις ευθύνης των τμημάτων Αγορών και Εξαγωγών.

(Visited 226 times, 1 visits today)