αρτοποιοσ

65. Ιούλιος-Αύγουστος 2012

Οι καλοκαιρινοί μήνες δεν παύουν να είναι έντονοι και απαιτητικοί για τους επαγγελματίες που δίνουν καθημερινά τον αγώνα τους ενάντια στην κρίση της αγοράς. Είναι, μάλιστα, οι μήνες που επιτρέπουν τη στρατηγική ανανέωση και τον επαναπροσδιορισμό των στόχων και των προσδοκιών που θα φέρουν καλύτερα αποτελέσματα και μεγαλύτερη ανάκαμψη.

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Μπορεί το κλίμα αστάθειας και αβεβαιότητας να φαίνεται πως αλλάζει μετά τα τελευταία πολιτικά γεγονότα στην πατρίδα μας, όμως απαιτείται σκληρή δουλειά και αγώνας από όλες τις πλευρές για να παραμείνει ο κλάδος την Αρτοποιίας και της Ζαχαροπλαστικής ανταγωνιστικός και δραστήριος.
“Ο Αρτοποιός και η δουλειά του” παρουσιάζει προϊόντα και δραστηριότητες που ενισχύουν τον κλάδο και δίνουν ώθηση για την περαιτέρω ανάπτυξή του. Η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας freshbakery.gr καλύπτει από το διαδίκτυο τις ανάγκες ενημέρωσης, επικοινωνίας, ανάπτυξης και αναβάθμισης του σύγχρονου αρτοποιείου. Οι δράσεις δεν σταματούν αλλά με σκληρή δουλεία και συνέπεια προσπαθούν να σταθούν δίπλα στον επαγγελματία και να στηρίξουν την καθημερινή του δουλειά σε βάθος χρόνου.
Σ’ αυτό το τεύχος παρουσιάζονται εργαλεία προώθησης και marketing με την ελπίδα να αποτελέσουν απλό και δημιουργικό οδηγό για μια δυναμική, ανανεωτική και ουσιαστική ανασυγκρότηση. Οι μελετημένες και στρατηγικές κινήσεις που βασίζονται σε μακρόχρονες επιστημονικές έρευνες ανάμεσα σε καταναλωτές μπορούν να διδάξουν πολλά και να αποτελέσουν αφορμές για επαναπροσδιορισμό.
Συνεχίστε με αισιοδοξία και δυναμική να προετοιμάζεστε για τη νέα περίοδο που έρχεται και αξιοποιήστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα εργαλεία που σας προτείνει “Ο Αρτοποιός και η δουλειά του”!

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ:

[logo-carousel id=logos]