αρτοποιοσ

68. Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2013

Μία νέα χρονιά έχει ήδη ξεκινήσει και οι απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν οι επαγγελματίες εν μέσω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών μοιάζουν να έχουν αυξηθεί αισθητά. Η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει σε μια κρίση εμπιστοσύνης από την πλευρά των καταναλωτών. Βέβαια, σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες βλέπουν την οικονομική ύφεση ως ευκαιρία για αναθεώρηση των καταναλωτικών συνηθειών, σύμφωνα με έρευνα που Boston Consulting Group (BCG).

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ο κλάδος τροφίμων και ποτών ήταν λιγότερο καινοτόμος τα πρώτα χρόνια της οικονομικής κρίσης, αλλά με τον καιρό φαίνεται να χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο νέες ιδέες, έξυπνες λύσεις και πρωτοπόρα προϊόντα για να αντιμετωπίσει την αστάθεια στην οικονομία και την τάση των καταναλωτών για περικοπές και λιτότητα. Δεν παύει βέβαια, για το 60% των καταναλωτών, η τιμή να είναι ο πιο καθοριστικός παράγοντας για οποιαδήποτε αγορά. Παρά τη γενικότερη επιθυμία των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων, είναι αξιοσημείωτο το γεγονός πως οι πελάτες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν λίγα περισσότερα χρήματα όταν αντιλαμβάνονται πως με κάποιο προϊόν έχουν ωφέλη στην υγεία τους.

“Ο Αρτοποιός και η δουλειά του” παραθέτει σ’ αυτό το τεύχος τα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής, που είναι άμεσα συνδεδεμένη με την πρόληψη και την καλή υγεία, καθώς και τη νέα τάση των “λειτουργικών τροφίμων” που έχει έρθει στο προσκήνιο και κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στον χώρο των τροφίμων. Παρουσιάζει εταιρείες-σταθμούς στην ελληνική αγορά που γιορτάζουν δεκαετίες επιτυχημένης παρουσίας και δράσης, εταιρείες που έχουν σταθεί στο πλευρό των Ελληνών επαγγελματιών και έχουν συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη του κλάδου της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής. Τέλος, παρέχει δημιουργικές ιδέες και πρωτότυπες προτάσεις για να εμπλουτίσετε τα προϊόντα των καταστημάτων σας τη νηστίσιμη περίοδο που ακολουθεί.

Με σύμμαχο τη δυναμική αισιοδοξία και την ουσιαστική στρατηγική δράση αλλά και τα εργαλεία που σας χαρίζει “Ο Αρτοποιός και η δουλειά του” με την πλατφόρμα επικοινωνίας “freshbakery”, ελπίζουμε να είναι το 2013 μια καλή και παραγωγική χρονιά για όλους μας!

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ:

[logo-carousel id=logos]