αρτοποιοσ

74. Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2014

Μία καινούργια χρονιά ξεκινά και για άλλη μια φορά βρίσκει την ελληνική οικονομία σε κρίση. Οι απαιτήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επαγγελματίες συνεχώς αυξάνονται και οι αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών είναι αισθητές, καθώς αποκτούν ολοένα και αυξανόμενη καταναλωτική συνείδηση σε σχέση με το παρελθόν.

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Σε ετήσια έρευνα για τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ελληνική αγορά οι Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν πως θα αλλάξει η αγοραστική τους συμπεριφορά τους επόμενους 12 μήνες.

Τα φρέσκα φαγητά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και η κατανάλωση στο σπίτι, σε αντίθεση με τη διασκέδαση και την κατανάλωση φαγητού και ποτού εκτός σπιτιού, είναι οι κατηγορίες οι οποίες φαίνεται πως ευνοούνται περισσότερο από τη νέα, πιο συνειδητή και ορθολογική καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων.

“Ο Αρτοποιός και η δουλειά του”, στα πλαίσια της πλατφόρμας επικοινωνίας “Freshbakery”, με συνέπεια, επαγγελματισμό και την ποιότητα που χαρακτηρίζει την ελληνική αρτοποιία και ζαχαροπλαστική, συνεχίζει να αποτελεί το εργαλείο του σύγχρονου επαγγελματία. Με το βλέμμα στραμμένο στη χρονιά που ανοίγεται μπροστά μας, ανοίγουμε τις εργασίες για το 2014 με αισιοδοξία και ουσιαστική στρατηγική δράση.

Στο παρόν τεύχος παρουσιάζουμε νέα προϊόντα που διαθέτουν στην αγορά οι εταιρείες που πρωταγωνιστούν στον κλάδο των τροφίμων, τα νέα του κλάδου καθώς και ένα πλήρες ρεπορτάζ με επαγγελματικά μίξερ για εξοπλισμό αρτοποιείων, ζαχαροπλαστείων, ξενοδοχείων κ.ά. Ακόμα, παραθέτουμε πρωτότυπες συνταγές και έξυπνες ιδέες για την περίοδο που ακολουθεί με τις οποίες μπορείτε να ξεχωρίσετε και να “κερδίσετε” περισσότερους πελάτες.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ:

[logo-carousel id=logos]