Στην ποιότητα και την παράδοση συνεχίζουν να επενδύουν οι Μύλοι Κεπενού μετά και τις τελευταίες αλλαγές στη διοίκηση της εταιρείας. Χρέη Προέδρου εκτελεί πλέον ο Δημήτρης Κεπενός ενώ καθήκοντα Διευθύνουσας Συμβούλου αναλαμβάνει η Ελένη Κεπενού, εγκαινιάζοντας έτσι μια νέα εποχή για τους Μύλους Κεπενού.

Στο πλαίσιο αυτό, ανανεώνεται η εταιρική ταυτότητα, με νέο λογότυπο, slogan και συσκευασίες, αναδεικνύοντας τη σύγχρονη προσέγγιση για το μέλλον της εταιρείας. Με μοντέρνο σχεδιασμό και νέα χρωματική προσέγγιση, το νέο λογότυπο της εταιρείας αναδεικνύει το εταιρικό κύρος και την  «premium» εικόνα του brand ενώ το νέο slogan «Το αλεύρι είναι Τέχνη» υποδηλώνει τη σταθερή προσήλωση στην ποιότητα της παραγωγής και τις καινοτόμες μεθόδους, στις οποίες εστιάζουν οι Μύλοι Κεπενού ώστε να παραχθεί άρτιο τελικό προϊόν.

Εδώ και 68 χρόνια, οι Μύλοι Κεπενού παραμένουν προσηλωμένοι στη δημιουργία ποιοτικών και καινοτόμων προϊόντων.

«Το αλεύρι είναι Τέχνη» γιατί προϋποθέτει γνώση, εξειδίκευση αλλά και μεράκι, αγάπη, φροντίδα και σεβασμό προς τον καταναλωτή. Με αυτές τις αξίες η εταιρεία συνεχίζει την ανοδική της πορεία όλα αυτά τα χρόνια», επισημαίνει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, Ελένη Κεπενού και προσθέτει: «Με τις νέες συσκευασίες, η κάθε μοναδική ιστορία της εταιρείας ξετυλίγεται μέσα από τη δημιουργία κάτι νέου, μιας νέας γεύσης, μιας νέας ανάμνησης».

Μακροχρόνιος σύμμαχος των Μύλων Κεπενού η τεχνολογία

Οι Μύλοι Κεπενού ολοκλήρωσαν πρόσφατα ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 3 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό και τεχνολογίες μηχανογράφησης, όπως το πρόγραμμα SAP, συμβάλλοντας στη σύγχρονη πορεία και εξέλιξη της εταιρείας. Η εταιρεία επενδύει διαρκώς στην τεχνολογία,  στοχεύοντας να αυξήσει τα μερίδιά της στην αγορά και να παραμείνει μία από τις τρεις  μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου. Άλλωστε, η παραγωγική διαδικασία στην εταιρεία γίνεται εδώ και χρόνια απομακρυσμένα με τεχνολογίες αιχμής. «Ήμασταν οι πρώτοι που εφαρμόσαμε αυτό το σύστημα, και γι’ αυτό µας είχαν προσδώσει το χαρακτηρισμό μυλωνάδες µε κομπιούτερ», δηλώνει χαρακτηριστικά η Ελένη Κεπενού.

Η εταιρεία εν μέσω πανδημίας

Στην πανδημία του covid-19, η εταιρεία οργανώθηκε από νωρίς με συγκεκριμένα πρωτόκολλα ασφαλείας που ακολούθησε και αυστηρότερα μέτρα λειτουργίας που επέβαλε. Όπως αναφέρει η κα Κεπενού, «Ήμασταν από τους πρώτους που οργανώθηκαν γρήγορα και μεθοδικά καθώς ο Νομός Αχαΐας βρέθηκε νωρίς στο επίκεντρο της πανδημίας και ευτυχώς μέχρι σήμερα καταφέραμε να μην έχουμε κάποιο κρούσμα».

Η επιβολή των περιοριστικών μέτρων οδήγησε σε μείωση της κατανάλωσης. «Διανύουμε μία δύσκολη και πρωτόγνωρη περίοδο που επηρεάζει την ψυχολογία του κόσμου και αυτό επιφέρει συνέπειες στην κατανάλωση», δηλώνει η κα Κεπενού ενώ εκτιμά ότι η εταιρεία θα καταφέρει να παραμείνει πιστή στη στρατηγική που ακολουθεί και προβλέπει πως η χρονιά, παρά τις δυσκολίες, θα αποδειχθεί καλή.

Η συνεισφορά των Μύλων Κεπενού στη διασφάλιση της δημόσιας υγείας

«Ως ένας από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς, θεωρούμε ότι είναι υποχρέωσή μας να προσφέρουμε στην κοινωνία στην οποία ζούμε και δραστηριοποιούμαστε. Όταν μάλιστα τίθεται θέμα προστασίας της δημόσιας υγείας, οφείλουμε όλοι να συμβάλλουμε στην προσπάθεια της Πολιτείας ώστε όλοι μας να παραμείνουμε ασφαλείς και υγιείς», δήλωσε η κα Κεπενού. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία στήριξε έμπρακτα τους συνεργάτες της το προηγούμενο διάστημα προσφέροντας τους προστατευτικό εξοπλισμό. Συγκεκριμένα, οι Μύλοι Κεπενού μοίρασαν υφασμάτινες μάσκες προστασίας στα συνεργαζόμενα αρτοποιεία καθώς και υποστηρικτικό προστατευτικό υλικό, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση της διάδοσης του ιού.

Επιπλέον, προσέφεραν υφασμάτινες παιδικές μάσκες σε σχολεία σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Με ένα χαμόγελο αποτυπωμένο στη μπροστινή όψη της μάσκας, η εταιρεία ενίσχυσε την προσπάθεια του Κράτους για περιορισμό της πανδημίας ώστε όλα τα παιδιά να είναι προστατευμένα και κανένα παιδικό χαμόγελο να μην κρύβεται πίσω από μια μάσκα.

 

(Visited 94 times, 1 visits today)