fbpx

από | Δεκ 18, 2020 | Τεχνικά Θέματα

Η δύναμη των social media στην αρτοποιία

Ένας αρτοποιός-ζαχαροπλάστης δουλεύει για το κοινό. Είναι ένα επάγγελμα που έχει άμεση σχέση με τους καταναλωτές. Από αυτούς «τρέφεται», σε αυτούς αποσκοπεί και από αυτούς αναδιαμορφώνεται. Τι πιο εύλογο από το να χρειάζεται αυτή η δουλειά να επικοινωνηθεί και να πάρει το λεγόμενο feedback (αντίδραση).

Αυτή η διαπίστωση οδηγεί τους ιδιοκτήτες αρτοποιείων-ζαχαροπλαστείων στο να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι γι’ αυτούς, ως μικρές επιχειρήσεις, να έχουν μια δυνατή παρουσία στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία, τα τελευταία χρόνια, κερδίζουν συνεχώς έδαφος.
Λίγο πολύ, όλοι διαθέτουν μια σελίδα στο Facebook ή στο Instagram, αλλά πως μπορεί ένα αρτοποιείο-ζαχαροπλαστείο να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτή τη δυνατότητα αξιoποιώντας τα αποτελεσματικά ως επιχειρηματικά εργαλεία;

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημαντικό, αν όχι το σημαντικότερο, ρόλο διαδραματίζουν οι φωτογραφίες, οι οποίες θα πρέπει να δελεάζουν τους πελάτες σας. Μια φωτογραφία μπορεί να τραβήξει την προσοχή πολύ πιο γρήγορα από ένα κείμενο και να δώσει όλη την πληροφορία που χρειάζεται κανείς. Είναι κάτι που ο κάθε επαγγελματίας εύκολα μπορεί να κάνει με το προσωπικό κινητό του, γρήγορα και οποιαδήποτε στιγμή. Δείξτε προς τα έξω τι διαθέτει το αρτοποιείο-ζαχαροπλαστείο σας και κάντε τους ακολούθους σας να επιθυμούν να έρθουν και να τα αγοράσουν! Επίσης, εκτός από φωτογραφίες μπορείτε να μοιράζεστε πληροφορίες για το κατάστημά σας, βίντεο, προσφορές και πολλά άλλα.

Πείτε μια ιστορία

Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την «ιστορία» πίσω από τα προϊόντα που καταναλώνουν. Η τεχνολογία διευκολύνει αυτή τη διαδικασία, δίνοντας σε κάθε ενδιαφερόμενο την ευκαιρία να λαμβάνει τέτοιου είδους πληροφορίες. Πολλοί θα ήταν εκείνοι που θα ενδιαφερόντουσαν να μάθουν πως φτιάχνεται το ψωμί που καταναλώνουν, τα συστατικά, την προέλευση, την έμπνευση δημιουργίας του. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν πριν επιλέξουν προϊόντα. Σύμφωνα με έρευνες, οι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν όχι μόνο γενικές πληροφορίες για τα προϊόντα, αλλά και λεπτομέρειες σχετικά με τα οφέλη για την υγεία αλλά και το από που και πως προέρχονται αυτά τα συστατικά.

Αλλαγή των αντιλήψεων  των καταναλωτών

Τα διαδικτυακά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή λεπτομερειών ενός προϊόντος, για απαντήσεις σε ερωτήσεις καταναλωτών ή την εκπαίδευση των καταναλωτών. Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία αρτοποιίας γνώρισε πολλές διατροφικές τάσεις που είτε ενθάρρυναν είτε αποθάρρυναν την κατανάλωση ψωμιού, και που μπερδεύει τους καταναλωτές. Τα social media είναι ένα καλό πεδίο όπου μπορείτε να διοχετεύετε τη γνώση σας, να αποσαφηνίζετε έννοιες, να λύνετε τυχόν απορίες των πελατών σας. Τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργούν ευκαιρίες και για εσάς προκειμένου να ακούσετε και να μάθετε τι είναι αυτό που ζητά ο κόσμος, κάτι που σίγουρα θα κάνει τη δουλειά σας καλύτερη.

Να είστε συνεπείς

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι χρήστες του διαδικτύου ξοδεύουν τουλάχιστον το 15-20% του διαδικτυακού τους χρόνου σε κοινωνικά δίκτυα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είστε συνεπείς στο να δημοσιεύετε το διαδικτυακό σας περιεχόμενο αφιερώνοντας λίγο από το χρόνο σας. Η συνέπεια είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό των ποιοτικών προϊόντων. Ακριβώς όπως οι πελάτες αναμένουν εξαιρετικά προϊόντα κάθε φορά που μπαίνουν σε ένα φούρνο, περιμένουν επίσης μια συνεχή ροή περιεχομένου από εσάς στο διαδίκτυο. Θα πρέπει να εξετάζετε τακτικά την ανάρτηση περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και να έχετε πάντα υπέροχα προϊόντα αρτοποιίας και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Ιδανικά οι αναρτήσεις θα πρέπει να είναι σε καθημερινή βάση. Όσο πιο πολλές τόσο πιο συχνά εμφανίζονται στους καταναλωτές άρα περισσότεροι θα έρθουν σε επαφή με το κατάστημά σας.

Διαφημιστείτε

Τα social media σας δίνουν τη δυνατότητα να κάνετε στοχευμένη διαφήμιση και σε πολύ φθηνότερη τιμή από οποιοδήποτε άλλο μέσο. Υπάρχει η επιλογή διαφήμισης σε καταναλωτές με συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα τα οποία οι ίδιοι έχουν καταχωρήσει στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Σκεφτείτε για παράδειγμα πόσο αποτελεσματικό θα ήταν να διαφημίσετε ένα ψωμί σας υψηλής διατροφικής αξίας σε ένα κοινό που έχει δηλώσει ενδιαφέρον για την υγιεινή διατροφή!

Image by freepik.com

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:

Fresh Bakery Team

Συντακτική Ομάδα

    ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:

    Γραφτειτε στο newsletter μας:

    Εγγραφείτε στο Newsletter μας

    Αποκτήστε δωρεάν την ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Αρτοποιός ΒΑΖ - Fresh Pastry
    Ταυτόχρονα θα λαμβάνετε newsletter για να ενημερώνεστε σχετικά με όλες τις εξελίξεις στην αρτοποιία - ζαχαροπλαστική.